I´m back!

Ni vet hur det är... jag kommer alltid tillbaka förr eller senare. Det senaste året har jag ju mest bloggat på Bejos sida men just nu vet vi inte riktigt vad som kommer att hända och därför blir det inget skrivet där. Och nånstans måste man ju göra av skrivarlusten :)

Men...för att sammanfatta året jag varit borta härifrån lite kort:
Händelserikt, TV4Borås, way out west, tv-produktion, företagsstart, möten - Sveriges Radio, frustration, nyår i Åre, galna ideer, fantastisk resa till Peru, fast jobb.

Fast jobb, ja. Det är väl i och med det där fasta jobbet som jag är tillbaka här och inte på Bejos sida. Det och att världens bästa Hanna ska börja plugga till hösten. Men vi kommer inte lägga ner Bejo...men vi vet väl inte riktigt i vilken form det ska fungera än.

Hur som helst. Fast jobb. Galet.
Det trodde jag inte...varken att jag faktiskt skulle känna såpass ro att vilja slå mig ner på ett ställe ett tag eller att jag skulle få den möjligheten.

16 Augusti börjar jag på TV4Halland och det känns faktiskt skitbra, e jättepepp på att börja med valbevakning :)

Men först har jag en finfin sommar framför mig, med lite distansplugg, bröllop och förhoppningsvis lite resande. Fri som en fågel är jag och vad det än blir så kan ni nog följa mig här.

Nej, mina fina, nu ska jag gå och läsa lite om allemansrätten vilket en av mina sommarkurser kräver...jobbigt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback