Bröllopsfeber

Ja, det är sannerligen bröllopsfeber just nu. Men då syftar jag inte bara på prinsessbröllopet som knappt nån kan ha missat. Jag måste erkänna att till och med jag blev royalist för en dag och fällde en tår när de sa ja till varandra i kyrkan...sött.

Men vi hade även möhippa för mina fina syster i helgen som gick. Hon blev rejält överraskad och kidnappningsmomentet fick henne att börja gråta, både av glädje och chock tror jag.

Och idag hade jag äran att välja och beställa brudbukett till henne. Fick i princip fria händer så jag hoppas att hon blir nöjd :P Det är många grejor att fixa som tärna och toastmadame, tur att jag i princip har en fri sommar...

Ikväll bjuder jag på denna..inspirerat av att jag dricker rött kryddigt te :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback