Sporadiskt...

Jag och mina sporadiska uppdateringar.
Vet inte om jag ska skylla på för lite tid, brist på inspiration eller att jag bara är en periodare...
Misstänker att det kan vara en kombination. Eller brist på inspiration har jag verkligen inte haft under hösten eller egentligen sen jag lämnade Kalmar hösten 2007, har alltid varit på språng, upplevt massa skoj och träffat en massa spännande människor både på jobbet och privat.

Har nog varit så mycket att göra, så många nya intryck att ta in att jag inte haft ro att skriva. Har varit upptagen med att uppleva och smälta.

Nu har jag äntligen landat lite, Halmstad it is...på obestämd tid. Fast anställning. Hur vuxet är inte det? Och samtidigt lite skrämmande... Men fast behöver ju inte betyda för evigt och ett faktum att man nöjer sig. Efter att lagt all energi på jobb och nån slags "karriär" sen jag tog examen är jag ganska nöjd för stunden. Det är skönt att få koncentrera sig på sitt privata jag och lägga lite tid på sina fritidsintressen.

Men på tal om det. Nu måste jag pysa till jobbet. Dum ovana att alltid vara nååågra minuter sen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback