Jobbigt...eller?

Efter ett par riktigt slappa dagar i Björkvik var det så dags att idag gå tillbaka till jobbet...
För vissa kanske det kan innebära viss ångest, även så för mig ibland.

Fick en ordentlig mjukstart, på morgonmötet föreslog jag att jag skulle åka till en av länets skidbackar och göra ett reportage. Inga konstigheter.
Fick dessutom med mig Anna som fotograf vilket ledde till en väldigt skön dag och dessutom massa pratpratprat. Hon är bra, tjejen. Säger bra saker när jag som mest behöver höra det.

Det var gutt att stå på ett par skidor...kände plötsligt ett väldigt behov av att åka till fjällen. Det har mest varit surf, surf, surf som tagit upp mina tankar på senaste.

Men finns det tid blir det nog en skidtripp senare i vår om jag inte får ett tokryck när jag kommit hem från Marocko och känner att jag måste iväg och surfa igen. Inte helt omöjligt.

Snart bär det av, jag kan knappt vänta!



Kommentarer
Postat av: Hulda

äLSKAR ATT DU SKRIVER IGEN!

Snart kommer jag hem, kanske en gemensam surfresa någngång?

Puss

2010-12-29 @ 04:41:03
Postat av: Reebee

Du, lätt att vi drar på gemensam surfresa :D

Hur mkt har du surfat nu?

2010-12-29 @ 12:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback