Vår? My ass...

Jag ändrade mig, det är inte alls vår ute.
Så fort jag kom utanför dörren med min våriga utstyrsel, dagen till ära,  insåg jag mitt misstag.
Isvindar som blåste rakt igenom märgen och något  vitt (hagel?? snö??) som föll från himlen...

Men ska man se det positivt så upptäckte jag att mina favoritsolglasögon, ett par äkta fejk-gucci, gått sönder i handväskan (snyft)...och då ere bra att vårsolen är put on hold tills jag hittat ett par nya.

Träning och klippning hann jag med innan jobbet idag...tror inte att vi hade riktigt samma prefrenser när det gäller rockig stalj,  jag och frisören.
Jag ser snällare ut än nånsin, två tofsar och en rutig kjol och jag skulle platsa på vilket high-school som helst.

Men med lite egen stajling och färg(blond eller mörk, blond eller mörk?) så ska det nog ordna upp sig.

püss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback