The return of the Reebs II

Nytt år, ny låt, nytt mode, ny glow
Men det är samma gamla kille med ett härligt flow...


Jag liksom irriterar på ett fyndigt sätt
När jag levererar på ett myndigt sätt..

Hade ju i min egen värld lagt ner den här bloggen...
Kände att det räckte med
Bejos blogg.

Men så kommer det där suget nånstans ifrån och hipp som happ sitter jag här...och citerar Mange Schmidt av alla människor, men inget ont om honom..han är en väldigt ödmjuk person.

Har hunnit en hel del på de två månader jag varit borta från bloggosfären:
Jag är numera en tvättäkta göteborgare som åker spårvagn vareviga dag (skillnaden e väl att jag fortfarande tycker att det e kul :) )
Jag har upptäckt att jag och söta Karin bor 15 minuters promenad från varandra, underbart!
Jag har upptäckt att jag och en relativt nyfunnen vän kan slå ihjäl flera timmar med att prata, prata, prata utan att vi märker att tiden går.
Jag och Hanna are making progress med Bejo, sakta men säkert...den nya hemsidan står snart klar och vår första pilot är färdig, nu ska bara SR-folket fatta att de inte kan leva utan den reportageserien.

Och vet ni en till sak? DET ÄR VÅR! Vårkänslorna spirar inte bara hos mig utan allt levande runt omkring, krokusarna börjar titta upp ur marken, fåglarna börjar sjunga tidigt om mornarna och folk i allmänhet verkar lite gladare.

Nej hörni, nu ska jag slå igen datorn och bege mig till frisören, det är dags att ta tag i barret!
Får se vad det blir...de två senaste gångerna har jag kört hellugg, men nu känner jag att det är dags att låta den rockiga stajlen få återuppstå.
Ja, vi får se, känner jag min spontana sida rätt så kan jag komma hem med en kortklippt frisyr, sånt man aldrig vet.

Efter klippningen ere dags att börja fundera på vilken som blir vårens färg, blond eller mörk, blond eller mörk?

püss

Kommentarer
Postat av: Gais

REEBEE E TILLBAKA!! SHA-LA-LA-LA-LAA-LA-LAAA!!!

2009-03-27 @ 15:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback