Morning has broken

Morning has broken, like the first morning. Blackbird has spoken, like the first bird...
Morning indeed...

Imorse började klockradion ringa vid 03.30 och tio minuter senare satte mobilen oxå igång.
På något sätt är det mycket enklare att gå upp då än när klockan ringer vid 7.00.
Ett konstaterande, jag gillar att jobba morgon.

De allra flesta tycker det är pest att komma till en tom, mörk redaktion klockan fyra på morgonen. Men jag, jag gillart!
Att vara uppe innan resten av världen vaknat till liv...

En hyllning till morgonen får bli "jag ger dig min morgon" (jag skiter i om ni direkt tänker på robert gustavsson som läderbög, det e en fin låt!)  både den klassiska med Fred Åkerström och en engelsk version med Weeping Willows. Avgör själva vilken ni tycker e bäst...



Nu har halva min arbetsdag gått.

God morgon!

Kommentarer
Postat av: Gais

Givetvis tänker man på Fred Åkerström och inget annat...

2009-01-14 @ 00:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback