öppna ögonen

Det kan vara svårt att leva i nuet ibland...

I så många år har jag varit på väg nånstans.

"Jag ska bara plugga klart sen ska jag börja leva på riktigt."

"Jag ska bara flytta dit och jobba under en period, sen ska jag börja leva på riktigt."

Det är lätt att ibland glömma att vi lever varje dag.
Visst det är jättebra att planera framåt och drömma om framtiden, men glöm för guds skull inte att leva livet så länge oxå.
Verkligheten är ju där mitt framför näsan! 

Den här morgonen var jag på Galgberget ,som är ett av mina absoluta favoritställe i Halmstad. Med mig hade jag min gamla mp3 som jag inte bytt musik i på hur länge som helst....och en låt som verkligen fick mig att tänka var den här:



"There are certain people you just keep coming back to
She is right in front of you"

Ett exempel på att jag borde leva mer i nuet...
Jag har ju varit singel bra länge nu och inte velat ha det på något annat sätt eftersom jag "varit på väg".

Därför har jag inte heller öppnat ögonen (eller slagit på radaren som jag sa i mitt, emmas, lindas o sandra radioprogram en gång för längesen :) )  och velat se de som funnits i min omgivning.
Kanske kan det vara så att jag missat något bra som varit rakt framför mig?

Nu ska jag öppna mina ögon.
Visst jag ska snart flytta igen.
Men inte jättelångt...och om mina ögon ser ngt bra kan det ju kanske vara värt det...

Kommentarer
Postat av: Sandra

OJOJ.. är det kärlek i luften?

Tycker gott att radarn kan slås på igen. Det var länge sedan som jag, Emma och Linda framförde den smarta åsikten!

Hoppas att allt går bra! Följer vad som händer med ert företag så gott jag kan. Och håller tummen hårt!

2009-01-18 @ 00:11:58
Postat av: Reebs

haha näe ingen kärlek i luften vad jag vet...men om det finns ngn så kan jag ju ge den chansen :P

2009-01-21 @ 04:11:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback