Flytt flytt flytt

Snart har jag flyttat 6 ggr på ett år.
Det e rätt mycket om man tänker efter. Framförallt denna jäkla flyttstädning, usch så tråkigt.

Men det finns mycket bra med att flytta oxå...alla underbara och roliga människor man får chansen att lära känna. Varje möte ett nytt livsöde och nya erfarenheter. Är tacksam över alla fina människor jag fått lära känna under året som gått.

Helt plötsligt känns det som att det här blev ett gott nytt år-inlägg 9 dagar försent.
Men jag satt just och tänkte på flytten till Göteborg som snart kommer att ske. Där kommer jag stanna ett tag och det ska faktiskt bli skönt.
För hur kul det än är att ständigt lära känna nytt folk så är det alltid hjärtskärande jobbigt att gång på gång lämna dessa.

Sån tur att msn, skype och mail finns :)

Sitter och dricker ingefärste med en väldigt förkyld Anna nu. Hoppas hon blir kry snart så vi kan ut och göra byn...det börjar nämligen dra lite i partynerven nu.

Ne nu ska jag vara lite social..men en bra låt som jag blir så himla glad av e
denna Detektivbyrån med en annan typ av disco. Känns som man e på cirkus :)

x.o x.o
Reebs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback