April fools

I år passerade 1 april nästan helt obemärkt förbi.
Jag försökte inte lura någon OCH ingen försökte heller lura mig.

Nästan lite småtråkigt...

Dock försöker ju media att varje år bräcka varandra på olika sätt. Det här är några av de roligaste skämten enligt mig:

"Alla dejtar på eniro"

"Bert Karlsson köper melodifestivalen"
Man kan alltid lita på Bert Karlson, han ställer upp i alla väder när det handlar om att luras.
När Christer Björman börjar dilla om kommersiella intressen så kan man ju inte annat än garva. Look who´s talking lixom.

"Läs tidningen på vindrutan"
Det bästa med denna artikel e ju det sista då de skriver "observera att denna artikel är publicerad 1 april" hahah ett aprilskämt i sig.

Även vi på TV4Halland hade vårt egna aprilskämt men eftersom det bara e kul om man har koll på länet så tänker jag inte dra det här. Det roliga i den historien är dock att Hallandsposten,vår konkurrent, hade nästan samma skämt.

För övrigt såhär 2 april så kan jag konstatera att jag fått tillbaka min läsarkrets här på bloggen...iallafall enligt statistiken. 
Sen om det är gamla läsare eller nya läsare har jag ju faktiskt ingen aning om...men hur som helst.
Välkomna eller välkomna tillbaka!


Kommentarer
Postat av: Hulda

Ingen skämta med mig heller. Hade sex danskar till regnskogen, o hur lätt är det att skämta med dem..tss ingen humor dessutom skulle de säga jag forstar icke, kan du snacke langsamt..hmm

2009-04-09 @ 12:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback