pensionen är nära

Jag har redan varit i Halmstad en månad!
Det är helt galet. Fattar inte vart dagarna tar vägen?!
När man tänker så får man lite smått panik, snart sitter jag där md en mintgrön rullator helt oförstående om vart dagarna flugit hän.

När jag tänker så, så känns det helt rätt att tacka nej till ett fast jobb på fyran och satsa på min och Hannas dröm. Sen struntar jag i vad olyckskorparna säger. Men ibland skulle jag vilja att de knep näbb och slutade kraxa. Behöver faktiskt bara positiva ord just nu...

Har haft en otroligt skön helg, partaj me tv4människorna i fredags ända in på småtimmarna, lite shopping igår och hästtävling idag.
Och förövrigt undrar jag om killar kan lukta sig till när man mår som bäst? När jag absolut trivs som bäst ensam och antagligen är som mest svårflörtad så finns det plötsligt klasar av dem...konstigt släkte det där må jag säga.

Ne hörrni, nu ere dags för en tidig kväll.
Ska bara dela med mig av en låt som jag fastnade för när jag såg ett avsnitt av min nya favoritserie gossip girl. Så här är
den.

x.o x.o
Reebs

Kommentarer
Postat av: Hannapanna

Alltså så här: we rule, alla negativa pellejönsar som tror att livet handlar om att köpa mellanmjölk varje torsdag, äta dillchips varje lördag och ja... mest låta dagarna gå utan att tänka så mycket, de kan ju ta och stoppa upp nåt i du vet vad. Så det så,

2008-10-26 @ 23:01:08
Postat av: Ändy

Ursäkta, men det är faktiskt ni tjejer som är ett konstigt släkte! Tar mig alldeles för lång tid att förklara varför, men så är det! Sen kan jag väl hålla med om att iaf jag tillhör ett konstigt släkte - eller iaf en konstig släkt... =)

Kör hårt och lycka till med planerna!

2008-10-27 @ 10:18:10
Postat av: Gais

Aldrig har väl mina dillchips smakat så gott som just i kväll....

2008-10-27 @ 21:38:46
Postat av: Fredrik

Hemskt det här med medelmåttor som dricker mjölk och äter chips. Var är världen på väg?

2008-10-28 @ 11:09:15
Postat av: Hanna

Precis! Det är ju det jag säger! Man blir mörkrädd. Det är skönt att inte tillhöra det släktet utan mer luta åt den överlägsna perfekta sorten som aldrig gör nåt tråkigt och... liksom svensson. Yuck!

2008-10-28 @ 13:16:57
Postat av: Gais

Hur gick det med bloggandet?

2008-10-31 @ 00:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback