nästan nattsudd

Idag har det varit en dag som nästan kan jämföras med Åre arbetsmässigt.
Jag menar, jag kom hem nu...får ändå räknas som rätt sen redigering.

Resultatet av att jag var tvungen att sopa upp efter och göra klart något en praktikant inte kunde. Bajs bajs bajs.
Men blev mäkta förvånad över mig själv, vilket tålamod jag fått från ingenstans!
Jag som brukar bli irriterad och tvär när folk inte fattar eller är långsamma.
Inte ett snäs. Heja mig!

Dagens låt
är även den tillbaka, idag handlar det om
photograph med Air. Vet inte vad det är, men den har vuxit för mig flera dagar nu.

Nu sova sig lite.

x.o x.o
Reebs


Kommentarer
Postat av: Gais

Fi fan!

2008-10-21 @ 22:29:42
Postat av: Gais

Hallå! Det är den 23:e i dag....eeh...blogga...?

2008-10-23 @ 18:11:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback