Höst i Halmstad

Eftersom bloggandet varit sporadiskt har det hänt mycket som ni inte vet.
Flyttat från Karlskrona, rest runt i Peru, blivit helt totalt kär i det landet och nu flyttat till Halmstad.

Halmstad kommer vara mitt hem till årsskiftet nu.
Tv4 för hela slanten. Nya utmaningar, nya saker att lära sig.
Det har varit tre tuffa veckor och jag har varit helt slut när jag kommit hem om kvällarna.

Men det är förbannat skoj!

Och tror att jag gillar Halmstad, har börjat känna mig hemma här nu. Men samtidigt har jag börjat leta lägenhet i gbg nu. Nästa år blir en total nystart, otroligt spännande och otroligt läskigt!

Hmm känner att jag är ringrostig vad gäller bloggandet. Men det kommer, det kommer.


x.o x.o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback