Neighbourhood

På tidigare ställen där jag bott har jag inte haft mer kontakt med mina grannar än att vi hälsat när vi sprungit på varandra i trappan.
Men just nu har jag nog en av jordens skönaste grannar tror jag minnsann. Vi har hängt lite den senaste veckan och måste säga att jag gilla´rn.
Han har en soft inställning och grymme musiksmak så nu har jag fått massa bra tips. Och hur många killar sitter o sjunger med i Moulin rouge? Ingen jag känt tidigare som varit av det maskulina könet har ens gillat filmen.

Det bästa är att det inte är så långt om man nåndag känner sig ensam och översocial och i stort behov av att hänga med nån. Typ två meter.

Ne nu ere dags att krypa te kojs.

Dagens låt är idag två.
No 1: Glasvegas -
It´s my own cheating heart that makes my heart cry (grannetips)
No 2: Kniven i hjärtat - Jag vill va med dig (de sjunger inte speciellt bra men refrängen har suttit som fastnaglad i hjärnan sen i helgen då jag och Sanna var på förfest...hos, jo grannen)

x.o x.o
Reebs

Kommentarer
Postat av: Ändy

Amen hallåå?! Är det INGEN utav alla de män som du tidigare känt som gillat Moulin Rouge? Då har du inte träffat mig uppenbarligen...

Ajja, come what may liksom...

Tja rå!

2008-11-05 @ 15:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback