Calexico

Damn I like my job!
Denna vecka har jag varit ute och åkt räddningsbåt och gubbarna körde som tokar med mig. Klart det var roligt att busköra med en ensam tjej.
Jamen jäklar...visst vare kul, men jag var yr en timme efter och precis när det gick som värst så vände det sig i magen nästan lika mycket som när jag flög propellerflyg över Nazcalines i Peru (då slutade det inte så lyckligt).

Igår var jag fotograf och var med o gjorde ett knäck om de värdelösa assa-låsen och idag var vi ute i en lanthandel som går på knäna. Man får träffa så himla olika människor. I like it!

Jaja, nu till
den riktiga anledningen att jag skriver ikväll. Lyssnat på ny, bra musik ikväll. En blandning mellan pop och sydamerikanskt nämligen Calexico. Mkt soft.
Fick frågan idag om jag ville dra jorden runt. Ja tack. Speciellt till sydamerika! Men i ett annat liv när jag har lite mindre att göra kanske...o mer pengar :)

Nåja. Här. Calexico -
Writer´s minor holiday.

x.o x.o
Reebs


Kommentarer
Postat av: m

stackars tjejen!! hon måste ha magknip..............

2008-11-06 @ 13:41:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback