Rätt ord

3 inlägg per dag. 
Precis så många ska man skriva i bloggen för att behålla sina läsare.
Mitt recept har på senaste varit ungefär var 3:e vecka.
Men men...de som läser, läser.

Det har hänt mkt sen sist. Det är en av orsakerna till att det varit tyst här.

-Jag har sagt hejdå till vännerna i Åre och gråtit en skvätt.
-Jag har flyttat tvärs över Sverige och bor numera i Karlskrona.
-Jag har fått 3 kärleksförklaringar.
-Jag har börjat jobba på sveriges radio blekinge.
-Jag har träffat min söta mamma för första gången sen november.
-Jag har gått på 2 jobbintervjuer.
-Jag har varit på 4 tjejmiddagar.
-Jag har kramats med en söt kille.
-Jag har påbörjat en 20-dagars lång detoxkur.
-Jag har gett mitt nummer till 3 okända människor.
-Jag har varit i Kalmar och sett ut som Belle i skönheten och odjuret under kvastkampshelgen.

OCH FRAMFÖRALLT har jag varit lycklig och glad.
Sorgeslös är rätt ord.



Kommentarer
Postat av: Anonym

äntligen!!

2008-05-22 @ 09:57:00
Postat av: Andy

Jadu, mkt har du gjort men du såg aldrig spexet! =(
Ajja, ha det gött i Karlskrona och hör av dig om du åker uppåt kusten i sommar...
Stor kram!

2008-05-23 @ 15:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback