Potpurri

Everyday. Jajemen...vareviga dag går jag upp klockan 7 och börjar med en morgonpromenix innan frukost. Jäkligt skönt.
Nu har jag fått med mig Sanna oxå så nu kan man inte ens lockas att skolka, så nu garanteras det att rumpan får en ordentlig omgång i ass-killerbacken.

I torsdags kändes det som jag var på väg att tappa min stortånagel....den kändes verkligen jättekonstig.
Men den såg helt normal ut. Idag ser den inte längre normal ut. Nu är den helt blå. Undrar vad som hänt?

Häromdan var det vemodets dag. Kanske konstigt att bli deppig när nån fyller år. Men det blev jag. Trodde att det skulle släppa när jag flyttade från Kalmar och när den ena av oss gått vidare . Men vissa dagar alltså. Då saknar jag verkligen storgatan 7 b.

tid har förlöpt
dagar har gått
månen har vandrat sin väg
genom vitt och svart och grått

men jag har saknat din hand
har saknat din röst
ensamma dar har jag saknat ditt huvud
mot mitt bröst

jag ser dig fortsätta nu
med varsamma kliv
jag ser dina drömmar sakta lossna
från mitt liv

jag har saknat din röst
nu har du en ny
ännu okända nätter ruvar
i väntan på att gry

Winnerbäck min vän, vissa dagar känns dina ord så träffande. Då finns det inte mycket att tillägga.

Igår bowlade jag för första gången...sen, ja, jag vet inte när. Efter en lusdålig uppvärmningsserie så slog ja till och med en STRIKE!

Nu är det dags att gå till jobbet. Dagens inlägg fick heta potpurri just av den anledningen att det blev en salig blandning av ämnen.
Gillar du inte det du läser? Fuck off. Det är min blogg och jag bestämmer. Ingen som tvingar dig att läsa. Så de så.

punkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback