Worki´n 9 to 5

Eller inte.
Var på Villa Tottebo igår, både för att göra en synk och för att filma folk.
Synken gjorde jag vid halvtio och sen var det bara o vänta till folket droppade in.
Inte förrän midnatt var det såpass med folk så jag kunde göra det.
Men men fördrev tiden rätt bra med att ringa och sms:a.
Tills batteriet dog.

Lönen kom idag.
Säger som Gert. ÄNTLIGEN!
Ska nog köpa en ny telefon faktiskt.
Den jag har nu är ju kaiko.

Lunchade med en tjej som heter Jessica igår. Vi verkar väldigt lika och har bestämt oss för att hitta på massa tokigheter.

Båda vill lära sig dyka och spela gitarr..så det ska vi nog göra tillsammans.
Hon hade en gitarr till övers så det är ju perfa juh.
Plus att vi allmänt ska ut och busa lite.
Så snart Åre-bor.
Snart får ni skaffa öronproppar men samtidigt ha öronen på skaft.
Kanske kommer vi busa med dig.


Kommentarer
Postat av: Gais

"Snart får ni skaffa öronproppar men samtidigt ha öronen på skaft."

Jag ser en oerhörd kontrastverkan i den meningen. Men cut the crap: tjänaru bra rå?

2008-01-15 @ 13:51:32
Postat av: Rebecca

Det va inte meningen. Inte alls..hehe

2008-01-15 @ 20:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback