Stolt

Idag är det ett år sedan min bror förlorade en av sina bästa vänner.
Känns som det var igår.
Det går för fort ibland. Dagar som den här får en att tänka efter.
På sånt som man egentligen borde göra varje dag. Nämligen att uppskatta varje ögonblick och ta vara på de stunder man får med sina vänner och de man tycker om.

Idag vill jag passa på att säga hur stolt jag är över mina vänner. Jag är stolt över Hanna som fått coola jobbet i London och som kommer gå hur långt som helst.
Jag är stolt över Ellen som just fått ex-jobb där hon ville.
Jag är stolt över Hulda som snart jobbat en månad borta i Kina, så himla tufft att åka till dit där man inte kan ett ord av landets språk. Jag är stolt över Elin som alltid är så stark.
Jag är stolt över Sandy, Linda och Emma som alla som kämpar på varsitt håll...alla dagar är inte lätta men vet ni en sak? Bra människor går det bra för.

Jag är stolt över att ha er som vänner och glad över att ni finns i mitt liv. Måtte ni inte försvinna.

Kvällen låt blir
Everything med Lifehouse.
En grymt bra låt, en grymt bra text av ett kristet band så jag gissar på att den handlar om gud.
Men den kan lika gärna handla om er mina vänner. Ni är allt.


Kommentarer
Postat av: hulda

Du ar sa gullig du.. Jag ar stolt over dig med. Men aven over mig sjalv om man far vara lite sjalvisk haha .Tank hur det var for nagra manader sen.. hur jobbigt som helst, men det ar beviset att man aldrig ska ge upp
eller hur
puss puss

2008-01-22 @ 15:14:23
Postat av: Lindz

ååååå så fint!!! vill bara tillägga att jag är väldigt stolt över dig med som vågar åka upp t åre där du inte känner en käft!! o se så bra det går för dig nu!!! vi ses snart, ha det bra tills dess!!
puss!

2008-01-23 @ 19:10:53
Postat av: Sandra

=)... va glad man blev av detta inlägg!
Jag är mycket stolt över dig med. Vi har kommit lång väg på bara ett halvår! Men längre ska vi... sikta mot stjärnorna!

2008-01-25 @ 22:00:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback