Kör så det ryker!

Ja, nu låter jag mitt barnasinne ta stor plats...var så säker.
Pulka-VM i fredags, moonade i lördags, filmade studenter på bob idag och tog mig sen till kälkbacken och åkte pulka själv.
Pulka-VM backen kan ju slänga sig i väggen (förlåt)...men jävlar vad det gick. Nästan lite läskigt.
Körde omkull och vurpade ett antal gånger och hade snö överallt efteråt.
Blir snart favorit i repris. Men nästa gång ska jag komma ihåg goggles så jag slipper bli halvblind och se ut som en liten tvättbjörn i ansiktet efteråt.

image135
Sanna, Eric och lilla tvättbjörnen :)

Kan tänka mig att vissa som inte känner mig tycker att jag bara leker hela dagarna och är rätt barnslig.
Men det skiter jag i.
Jobbar man så mycket som jag gör just nu behöver man ett oseriöst andningshål. I love it!

Kommentarer
Postat av: ma

Lek och var lycklig vännen! Räkna bara ihop armar och ben i slutet av backen så att allt stämmer......
Vill att du ska kunna fortsätta dansa, hoppa klättra även framtiden!

2008-01-16 @ 09:50:59
Postat av: hulda

hej hopp. hor att allt ar bra.
jag har resedagbok nu, raka nog inte lagga till dig. sorry. men jag hete huldatulda pa www.resedagboken.se resan heter Hulda i Kina.. sa kan du lasa lite om hur varlden pa andra sidan varlden ar. puss saknar dig

2008-01-16 @ 13:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback