Alltid.

Ja e int bitter.
Jo...ikväll är jag det.

Jag är verkligen sjukt less på att alltid bli intresserad av fel person.
Eller...egentligen är det kanske inte fel...utan bara dålig tajming.
Men alltid.
Less.

Det vore bättre om personen vore en player och en idiot istället för nån som är charmig, rolig, snäll och en människa man tycker jäkligt bra om allmänt.
Då vill man ju umgås och påminns om vad man missar.
De bra människorna är nästan alltid redan "tagna"....men ibland kan det dyka upp guldkorn.
Dumt nog så är jag jäkligt skeptisk till att det verkligen är guld. Vill inte bli lurad. Misstagit mig och trott att gråstenar varit guld ibland. Därför hipp som happ så är det nån annan som kniper guldet framför näsan på mig.
Gång på gång.

Till slut börjar man ju undra om det är nått fel på en.
 Jag kan inte vara nån annan än Rebecca.
Om det inte räcker...ja då vet jag inte vad jag ska göra.

"Du är söt, trevlig, rolig, lite småtokig, den som fångar dig ska vara glad"
Jaha? Det är inte så svårt. På att vara snäll, rolig och lite crazy kommer man långt.
Kan ändå inte hjälpa min tajming...

Bitter.
Men jag har världens bästa roomie, vet precis vad han ska säga när man känner sig nere. 

Imorrn ska vanliga reebs återvända och skuffa bort den bittra.

Men just nu känner jag såhär: Detta suger röv. Jäkla fuckfejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback