Om allt va som det var...

Nej, jag har inte glömt bloggen.
Men den har vägrat att släppa in mig den senaste tiden.
Men ikväll så...
Såg just att Skärgårdsdoktorn börjat gå i repris, sikken nicig överraskning.
Diggade den serien när jag var yngre.

Det är en händelserik tid i Åre. Som vanligt...
Har haft besök av min bror, Elisabeth och deras hund.
Har varit skidåkning mest hela helgen. Vi har oxå letat efter en borttappad nyckel i skidsystemet.
Sen har jag hunnit med lite bus med Smilla, lilla söta doggisen. Längtar tills den dan jag oxå kan skaffa hund.

Annars är det fart och fläkt mest hela tiden. Förra helgen åkte jag zipline - det går ut på att man kastar sig ut över en ravin endast sittandes i en sele fastspänd i en lina. Det var coolt som fasen. Vill ni läsa mer gå in
här
Sen så har jag blivit utmanad, och jag kan ju inte motstå en utmaning, så nu ska jag sjunga med Barbados när de kommer upp i april. Kan nog bli en syn att minnas. Haha.


Det är hög tid att söka jobb. Jag har ingen motivation...less på att flera gånger per år genomgå samma stress och press. Dessutom finns det nog få jobb som kan bräcka det jag har nu.


Nehe...kanske dags att ta tag i ansökningarna.


Tjohej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback