Müssoman

Ni som följt min blogg ett tag vet att jag är tokig i mössor.
Ni minns kanske hur bloggen såg ut efter att jag haft en liten hatt-session när jag flyttpackade.
Ni som vill bli påminda så såg det ut 
såhär
Sen jag kom upp till Åre har jag utökat med sex nya.
En har jag köpt..resten har trillat in på lite olika sätt.
Har en hel påse med svarta och vita som det står marmeladorkestern på. Nån som vill ha?
Misstänker att det kommer bli ännu en snart, spanat in en på Peak och en på Hanson, tur att lönen snart är på ingång :)

Fick mitt första brev av CSN häromveckan.
Räknade snabbt ut att jag kommer vara skuldsatt till det där Cnyltande, Syltryggade Nylonföretaget minst resten av livet om jag så skulle bli 200 år gammal. Finfin ränta.

Nu är det dags att sova...en låång helg framför mig, förhoppningsvis lite skidor och skoter :)

Men först kvällens låt: With or Without you (U2) framförd av Keane. Gillart.

Müss och püss

Kommentarer
Postat av: sandra

Hej!
hann aldrig ringa igår... det blev kris eftersom att det inte fans någon mat hemma.. och ola var sådär sjuk som bara män kan bli!
jag ringer i eftermiddag och hoppas på att du svarar!

2008-02-08 @ 10:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback