Miss Duktig

Jejemen..idag har jag banne mig varit duktig.
Sökt 20 jobb. Puh.
Nånstans borde de väl nappa hoppas jag. Imorrn ska jag söka fler...men måste ringa några samtal först.

Denna vecka kryllar byn av 08:or. De kör bil som puckon, åker skidor som tokar och tränger sig i liftkön som att de var värda mer än andra. Jag håller mig banne mig inne. OCH ja...där drog jag alla över en kam. Stäm mig.

Och priset för dagens tråkigaste blogginlägg går till *trumvirvel*..REEBEE!

"Oj...jag är så överrumplad, men jag hade aldrig klarat det själv. Jag vill tacka min familj, mina vänner och boaormen Göran"

tjipp!

Kommentarer
Postat av: mm

hahaha

din optimism lyser klart igenom ändå!!!

2008-02-27 @ 10:36:58
Postat av: Anonym

hallå min snutta.
Låter jobbigt att söka jobb, fruktar den dagen jag måste göra det vilket är om ca 4 månader
pust.
sakanr dig
lycka till
puss

2008-02-28 @ 08:56:51
Postat av: Gurkan

Jag sakanr dig också.

2008-02-28 @ 09:31:43
Postat av: Thess

Hejhej! Såg att du hade gjort ett litet "under cover" jobb om ölands djurpark... Undrar bara om du fick fram något mer än det du skrev i bloggen?
Maila gärna då!
Mvh/ Therese


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback