Min pappa är rik, ska vi hångla?

Igår var det första deltävlingen i melodifestivalen.
Efter att alla jag känner dissade tanken att titta på den, slutade vi ändå i soffan franför tvn allihopa.
Eller inte jag och Jessica, vi studsade runt på golvet med grodor på huvudet och lekte bakgrundsdansare.
Lite senare dök Sanna upp och hon gjorde en utmärkt Sjögren med oss dansande med filtar i bakgrunden.

Tyckte delvis att det var rätt vinnare, Amy Diamond var ju solklar. Hon e en cool tjej. Det är bara att hoppas att hon inte blir förstörd av vad kändisskap kan föra med sig.

Christer Sjögrens låt, verkligen ett frieri till hela Europa.
Men den borde kommit till andra chansen. Hade hellre sett The Poodles feat Etype eller Michail Michaloff direktplacerade.


Efter melodifestivalen blev det bastu och sen Bygget.
Tjockt med folk där, trött och förkyld gick jag hem strax innan midnatt.

De senaste dagarna har jag träffat och partajat med rätt intressanta personer, sånna många lätt skulle hugga av sin ena arm för att få träffa.
Herregud, de är bara vanliga människor. Behandla dem så oxå.

Nu ska jag ut i solen. puss


Kommentarer
Postat av: Andy

Var det riktiga grodor ni hade på huvudet?
Jag tyckte Christers låt var bäst, det tyckte för övrigt även min brorson som dansade loss rejält till den!
Mkt turister i stan med tanke på skidskytte-VM? Ska du se ngt av tävlingarna på plats?
Kram

2008-02-11 @ 00:37:46
Postat av: Caffe latte winner

Ciao Reebee ! You dont know mee , but if you do . i promise you gonna like mee ! Ni sjöng så sött för mig i Emmi awards tävlingen ! Kramar 60 mil ifrån !
Ps , jag skulle gärna hångla med dig även om dipp pappa inte va rik !
D,s
!!!! :)

2008-02-12 @ 17:48:47
Postat av: Reebs

Hahah...shit va nyfiken jag blev nu.

2008-02-12 @ 23:31:31
Postat av: Kastrerad

Jag med, det här har du inte skrivit något om i din blogg!

Emmi awards?

2008-02-13 @ 09:24:34
Postat av: Andy

Intressant också att personen verkar vara kopplad till allt möjligt, Italien, England, Emmi awards... Vad ligger 60 mil från Östersund? Stockholm? London? Har en liten aning om att en viss känd fotbollspelare har en liten koppling till det här.. =)

2008-02-13 @ 19:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback