"Jag syr mina egna kläder"

Ikväll citerar jag Lena PH.
På personalfesten igår hade jag på mig en klänning jag sydde lite snabbt i söndags. Blev ganska nöjd med resultatet eftersom jag fick sy på frihand pga nålbrist.
Temat var dansband.
Men jag hade ingen lust att se ut som Lotta Engberg, så jag sydde en slags 70-talsaktig klänning, köpte en triangel och gick runt och sa att det var jag som var Gudrun.

image137
Fick en rätt rolig comeback på det faktiskt..
"Jaha, har du varit i småland och härjat? Nån måste gjort dig väldigt arg" ----> stormen gudrun.

Semmeldagen har det oxå varit...vi skulle baka semlor ikväll, men det blev köpesemlor istället och film på det. Mysigt var det. Gillar folket så mycket :)

Nu är det dags att sova, imorrn ere inspelningsdag och ska filma cara caramia-måns oxå.

puss

Kommentarer
Postat av: m

extraknäcka som partysömmerska!!
Naturbegåvning....

2008-02-06 @ 09:02:16
Postat av: niklas m

nice beckis. dagens kuriosa: jag har en slips med väldigt liknande mönster.

2008-03-03 @ 14:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback