Alla stjärtars dag

Eller nähä?
Hette det inte så? Det borde det göra.
Aldrig förut har det varit så tyst i telefonen på alla hjärtans dag som igår, aldrig förr har jag heller varit så oberörd av det.
Tar det som ett tecken på att jag är rätt nöjd.
Däremot har tankar om framtiden snurrat i huvudet senaste dagarna.
Det finns så mycket jag vill göra.
Pratade med Hanna just, blev glad över att vi vill samma sak. Det skulle vara grymt om det funkade och det tror jag att det skulle. Bara vi ger det tid. Framtid.

Annars e jag sjuk. Det e seppotråkigt. Man orkar inte nått. Men men idag har jag haft en ledig och vilat upp mig lite.
Förhoppningsvis e jag lite piggare imorrn då vi ska ut och filma och åka zipline.

Förövrigt är jag lite nyfiken på vem caffe latte winner är. Antingen e det Emma som skojar med mig. Annars är det ju nån som gjort sig besväret att leta reda på min blogg. Heja dig i så fall! Det kan inte varit det allra lättaste.
Fredrik...Emmi Awards var en singstartävling där jag och Emma plockade hem högsta poängen förra veckan.

Dagens låt blir Snow Patrol med
Run. Grym!

Kommentarer
Postat av: Caffe Latte Winner

Miffo! GRingo!

2008-02-15 @ 20:02:20
Postat av: Caffe latte winner

Ciao Reebee ! någon annan utger sig för att vara Caffe latte winner i föregående inlägg tyvärr !
Har jag trampat någon på tårna kanske ?
Det var inte meningen isåfall .
Med hjälp av lite ledtrådar från Caffe latte tältet och lite hjälp av Google så var det inte så svårt Reebee.
Kul blogg , dont worry bee happy , jag är en snäll man !
Med din journalistiska bakgrund så vore det inte så svårt att hitta mig ?
Eller skicka ett mail .....
Krya på dig !
Kram från the real Caffe latte winner !

2008-02-16 @ 07:15:58
Postat av: Caffe Latte Winner

Vad Fän! Det är väl jag som e den riktige? Eller?! Huh!

2008-02-16 @ 21:47:23
Postat av: Caffe latte winner

Jag vet inte vilka ni andra är men JAG är den äkta Caffe latte winner. Sedan vill jag också påpeka att delfiner sover med ett öga öppet.

2008-02-17 @ 11:03:11
Postat av: Reebs

Hahaha...ni får mig verkligen att skratta! Elvis e en söt hund btw.

2008-02-17 @ 18:26:51
Postat av: mm

Här är det tyst må jag säga!!!!!

Kommer det Umeå-nissar till helgen??

2008-02-21 @ 07:47:07
Postat av: Caffe latte winner no:1

Hej Reebs ! Elvis har en bror som heter Muffe oxå !
Du skulle se dom leka med varann !
Kram !

2008-02-21 @ 10:29:56
Postat av: Gurkan

MEN VA FAN! SKRIV DÅ!

2008-02-23 @ 19:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback