Varje dag är en plåga...

...när jag öppnar min mejl.
Väntar på svar från intervjun...och det är riktigt jobbigt att logga in, för har jag fått ett svar kan det svaret innebära ett nej.
Det är riktigt psykiskt påfrestande. Jag vill inget hellre än att veta....men jag vill inte veta!
Men en sak jag vet är att jag inte kan fortsätta såhär. Hoppa runt på tre stationer och på nått sätt försöka få ihop drägliga pengar.
För det innebär att jag inte har ett drägligt liv utan snarare kommer vara slut i huvudet snart.
Är man bara en dag på ett ställe så hinner man knappt börja innan det är dags att dra vidare, man hinner inte börja på något lite större projekt, man hinner inte bygga upp något kontaktnät, allt sånt som gör att sändningarna blir ännu lite bättre.
Jag ger ändå allt jag har, iförrgår hade jag båda toppinslagen i huvudsändningen borta i Kronoberg. Förstå då vad jag kan åstadkomma om jag får en fast punkt och hinner bygga upp något.
Snälla kan nån ge mig den chansen?
Låt mig visa vad jag faktiskt går för!


No one knows what its like
To be mistreated, to be defeated
Behind blue eyes
No one know how to say
That they're sorry and don't worry
I'm not telling lies



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback