There must be something in the atmosphere...

...I said brrrr, its cold in here.
Trodde nästan jag höll på o frysa ihjäl inatt, det e så sjukt kallt i mitt rum.
Måste va nått me huset. Hela sommaren när alla andra sover me öppet fönster så har jag gosat ner mig under mitt duntäcke eftersom det varit kyligt.
Nu när hösten och den "riktiga" kylan kommer vette fasen vad jag ska göra. Inatt hade jag täcke och två filtar, hur ska det då bli i vinter?
Okej...visst jag e liiiite mer frusen än alla andra, men det här e ju knasigt!
Jaja...får köpa lite varma kläder nu och gosiga tofflor :)
Kanske får sätta på mig mitt "vilde"linne...för det va sjukt varmt :P


image30

Dagens låt blir en gammal favorit i repris Vinter över ån trots den tunga texten blir man ändå glad av den, konstigt.


Tiden går och hösten fryser till och blir till vinter över ån

Kommentarer
Postat av: Gais

Jewlar i min själ! Ny layout! Kan det bli bättre?

2007-09-04 @ 17:48:10
Postat av: reebs

ne visst serru...fick ett ryck o tog tag i det :D roligare så...

2007-09-05 @ 00:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback