Superhjälte

Heroes blir bara mer och mer spännande....vi har suttit hela kvällen och dragit avsnitt efter avsnitt.
Och varje gång har vi sagt "det här blir kvällens sista".
Men icke.
Men nu måste jag sova, ska me tåget vid sju imorrn.
Och det sista avsnittet vi såg slutade värre än alla andra.
För er som har sett det säger jag bara "dripp dropp från tak, Sylar står där bak"

Har sett så många otäcka och läskiga saker på senaste.....det är förvånande att jag inte haft fler mardrömmar. Men det e ju bara gött o slippa. Skönt att kunna sova nätterna igenom. Så ska det förbli. Mår bra. 

There's a dark & a troubled side of life

There's a bright, there's a sunny side, too

Tho' we meet with the darkness and strife

The sunny side we also may view


Keep on the sunny side, always on the sunny side,

Keep on the sunny side of life

It will help us ev'ry day, it will brighten all the way

If we'll keep on the sunny side of life




Kommentarer
Postat av: Castrat

Hohohoh vissa såg ju Heroes för flera månader sedan. Vissa är hippare än andra! Jorå jorå!
Tihi.

2007-09-18 @ 09:32:52
Postat av: reebs

Det e bara för att jag inte haft tid och inte orkat plocka hem det...vissa har ju haft bättre och viktigare saker för sig.

2007-09-18 @ 10:59:55
Postat av: Castrat

Som att gå i skolan? näääää skulle int trot!

2007-09-18 @ 15:21:10
Postat av: r

bara för att du hade en slö vårtermin...nu däremot, nu e jag arbetsfri, nu kan jag ägna all min tid åt trams. Förutom när jag jobbar och söker jobb förståss :P

2007-09-18 @ 18:36:07
Postat av: Castrat

Slö?! bahaha, jag jobbade.
När man söker jobb borde man titta hela dagarna på serier, tihi.
Lycka till förresten angående stochkolmsgrejen ;).

2007-09-19 @ 15:16:20
Postat av: Gais

Snusk!!

2007-09-24 @ 12:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback