Strange

Märkligt. Ibland så har jag så mycket i huvudet som jag vill skriva om i bloggen och när jag väl sätter mig ner så har allt försvunnit.

Liseberg igår. Hade tokigt kul!
Vi inledde lite lätt med Balder och sen fortsatte vi med Kanonen, Fritt Fall, uppskjutet...mm. Åkte alla sånna där som är ett "måste" att åka.
Det roligaste var när Karin kom. Så himla kul att träffa henne, sist va i våras när jag va i Göteborg och träffade henne och Chris.
Tydligen hade de inte heller träffats sen dess, men fick reda på en sak som inte förvånade, Karin blev däremot mer förvånad över vad jag sa. Jaja, vi kom fram till att det egentligen e synd om stackarn...
Men men det va bara en liten parantes, för mest lattjade vi runt därinne bland karusellerna. Jag var helt inne på att jag skulle vinna en vit stor tiger på djungelhjulet, tänk o ha en sån i sängen. Värsta bästa kramkompisen.
Men attsingen, hade ingen tur igår.
Men jag vann iaf Hubert :) och han var ganska bra trots att han va lite sne i ansiktet, bra på att hålla i dricka, nästan lite för bra,  för han luktar öl idag. Så jakten på en bra kramkompis fortsätter.

There, det blev ett lagom flummigt inlägg idag :)


Dagens eller snarare gårdagens bussreselåt var Right here right now med Agnes.





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback