såå glad...

...skulle jag bli om jag fick det där jobbet!
Intervjun gick jättebra idag och jobbet lät skitkul. En helt ny tjänst där man får nästan helt fria tyglar, åh vad det skulle vara kul.
Det var jag och typ fem till som fick komma på intervju...resten hade gallrats bort vid ansökan och arbetsprover.
Det känns ändå rätt coolt att ha kommit så långt, det är något jag får försöka glädja mig åt om jag inte får jobbet. Men nu ska jag gå o hoppas att alla andra inte gör en lika bra intervju som jag.

Nu är det dags att sova...imorrn ska jag och syster upp på morgonpromenix innan det är dags att bege sig hemåt Kalmar igen.

Kvällens låt är Stars med De nye gitarkamratene.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi håller alla tummar och tår!!

2007-09-13 @ 11:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback