Miss Vader

Jag har haft en otroligt seg dag...som en fortsättning på gårdagen då jag, Mimmi och Johanna inte rörde oss mer än vi behövde från vardagsrummet.
Det blev hårt i lördags...karate. Ujuj....jaja innan dess va det kul me discokula och en alldeles egen DJ i köket. Fick ett nytt smeknamn me....miss vader. Bra. Då slipper jag va syster nå mer.

Imorrn åker jag till Stockholm. Intervju på onsdag. Börjar bli nervös nu.
Men men, jag kan inte göra mer än att vara mig själv. Räcker det inte så räcker det inte. Och då kan de ta sig i brasan för då e jag värd bättre :D
Det är min inställning till allt nu...duger jag inte i någons ögon så är det helt enkelt för att jag är för bra.


Ikväll ere ingen speciell låt som gäller. Ikväll gäller allt med Walking Ashland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback