MEN....

Nehepp...det blev inget jobb efter intervjun som jag tyckte gick skitbra.
MEN! Jag var en av de allra bästa sökande...MEN de hade löst det internt.
MEN MEN OCH han ville lämna vidare mina ansökningshandlingar till systerredaktionerna som oxå rekryterar just nu. Han trodde jag skulle passa där med.

Visst...det känns alltid som ett nederlag när man får ett nej. MEN det var nog det bästa nejet jag kunde få. Det hade känts värre om tjänsten gått till en annan sökande istället för internt. Och att han ville "hjälpa" mig vidare känns jätteroligt.

Så jag är ganska glad trots att jag är en slagen hjälte.

Kommentarer
Postat av: Lillpysch

Vad tråkigt gumman! Trodde verkligen att du skulle få det! Men det finns säkert en mening med det som kommer att leda dig till ännu högre höjder! :-)
Själv har jag inte hört nånting än och håller typ på att gå under av ovisshet! men jag misstänker ju som sagt att det kommer att gå likadant för mig...
Aja, vi får fortsätta kämpa för att nå dit vi vill!
Kraaam

2007-09-27 @ 09:04:00
Postat av: Reebs

jaa, det hade jag nog oxå, jäkla interna lösning!..men som sagt..jag kunde inte ha fått ett bättre nej :)

2007-09-27 @ 14:20:12
Postat av: Robert

Nej men vad trist, jag som hade hoppats på att du skulle komma upp hit till stockholm nu, Men det verkar ju finnas en chans ändå, om du kan få jobbet på systergrejjen. Vore ju toppen då kanske.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback