Free fallin´

Varenda muskel skakade i mig idag...och NEJ det var inte på grund av ilska som jag bloggat om nån gång tidigare.
Nej...idag var jag på bodypump för första gången sen jag pajade nacken förra hösten.
Faaan va kul det var. Men hade inte riktigt koll på hur mycket jag skulle lassa på så det blev lite tungt emellanåt. Det är en lite konstig känsla när man står och lyfter och en muskel helt plötsligt börjar rycka helt okontrollerat...var helt slut efteråt.
Imorrn blire lugnare, startar med en morgonpromenad och ska ta en stund på löpbandet tesammans me tobbe senare.

Idag blev jag officiellt arbetslös, men det känns inte så hemskt och skrämmande som jag trodde. Det kommer kanske sen när jag inser att jag e pank haha.
Satt i kö på arbetsförmedlingen från 11- 16. Jag som hade tänkt hinna söka jobb men tji fick jag...blir en sak för morgondagen, har ju all tid i världen nu...

And I'm free, free fallin'

Yeah I'm free, free fallin'


All the vampires walkin' through the valley

Move west down Ventura Boulevard

And all the bad boys are standing in the shadows

And the good girls are home with broken hearts


And I'm free, free fallin'

Yeah I'm free, free fallin'

Free fallin', now I'm free fallin', now I'm

Free fallin', now I'm free fallin', now I'm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback