Bootcamp Tullslätten

Nu är det bootcamp för flickorna på Tullslätten 19, 2 trappor som gäller.
Varje morgon innan frukost är det powerwalk som gäller. Klockan 7 imorse var vi ute på gatorna. På helgerna får vi lite sovmorgon, då ere 8 som gäller. Har varit igång ett par veckor med det nu.
Hoppas att detta ger resultat såsmåningom, e inte helt nöjd med hur jag ser ut nu.
Men å andra sidan så e man väl aldrig det...men nu är det faktiskt befogat. Sen så e det jäkligt skönt att starta dagen så...då e man piggelin hela dan sen.

Nepp, nu blir städ&tvätt. Sen träning och sen jobbsökande.
Ingen TV förrän efter 19, då ere Heroes all night long som gäller. Flickorna på Tullslätten har fastnat i superhjälteträsket.

Dagens låt
är rätt given. Ingenting med Kent.
Fick den inatt när jag sov, sjukt bra låt!

Finns att lyssna på
här

Jag ska göra nånting, jag ska slå er med häpnad
Gå över en gräns, jag ska bryta mig ut
Jag älskar dig så, som att vara beväpnad
Och under belägring kan jag skjuta dig ut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback