Viktigt

Har jobbat, jobbat, jobbat ett par dagar nu...men det har varit himla kul.
Trivs med människorna på redaktionen.
Tydligen trivs de med mig oxå...de vill att jag ska komma tillbaka i sommar och jobba tillsammans med dem :D
Gött,
då är sommarjobbet redan kirrat om jag så vill, skönt det.
Känner att det spritter i hela kroppen, allt känns så bra just nu.
Jag bara hoppas att alla de jag bryr mig om och som förtjänar det också får uppleva lite flyt snart, det skulle glädja mig så mycket.
Hanna blir kvar i London, Travelchannel ville ha kvar henne. Jag blir så glad för henne...och det är ännu ett bevis på att hårt arbete och vilja lönar sig. Det är bara man själv som sätter gränserna för vad man kan göra och lyckas med.

Kvällens låt följer temat: Ain´t no mountain high enough

There ain't no mountain high enough
Ain't no valley low enough
Ain't no river wide enough
To keep me from getting from you.

Kommentarer
Postat av: Gais

Piggelin!!

2007-10-27 @ 09:15:54
Postat av: m

du e en "redig" tjej!

2007-10-27 @ 11:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback