Logiskt

Haha..ibland ska man ha flyt i livet...

Gick in på skoj för att kolla hur mycket det kostar att åka till Åre från Katrineholm med ett byte i stockholm.
Den dag jag ville åka hittade jag en biljett för 95 spänn. 95 SPÄNN!!!
Det e ju helt sanslöst
...kollade vad en biljett på samma tåg skull kosta från stockholm 535 kr...logiskt eller hur?

Så nu e den bokad
...sen får jag ju se om den kommer till nytta eller inte, kommer ju ha hutlöst mycket saker med mig, packning för ett halvår lixom...

Kan förövrigt säga att det är massor av människor som hört av sig de senaste dagarna och vill komma upp och hälsa på.
Måste reservera mig tills jag kommer upp, 35 kvadrat ska jag dela med nån Viktor som oxå ska jobba på kanalen. Måste se var ni får plats, men som man brukar säga...söta sillar packas tätt.
Men det kan ju va värt för er som kanske ska hälsa på att kolla biljetter redan nu...ni kanske oxå får en lyckoträff :)

Dagens låt?
Varför åka skidor när man kan åka spark? med Niss Olsson. Hahah...

En jäkla massa påfund som kommer söderfrån
det har vi uppi  fjällen här fått lära oss av dem
de kommer hit med leasingbil med skidor på sitt tak
och kläder som ej funkar men som visar dålig smak.

Varför åka skidor när man kan åka spark? 
Va ska de upp i backen för när det finns plan mark?

Och när vi åker skoter och når till fjällens topp
varför har nån envis jävel klättrat ända opp?

Oerhört logiskt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback