Full aktivitet

Ja, jag säger då det.
Här åker man i godan ro till London ett par dagar.
Och vad upptäcker jag när jag kommer hem? Att när Reebee e borta, då används hennes blogg som ett forum minnsann. Fick mig ett rejält garv...ni e ju för roliga.

London var verkligen London baby! Som alltid.
Inte för inte som det är favoritstad no 1.

Och när ni här hemma har roat er med full aktivitet på min blogg så har jag haft full aktivitet i teets förgyllna land. Har ju åkt runt som en tok och tittat på alla sevärdheter,hade ju med mig Berra - en riktig London-rookie, då måste man ju visa allt.
Så marknad i Camden, öl i Covent Garden, tittat en sväng på Towern, Big Ben och Buckingham palace. Såg en filminspelning vid Piccadilly Circus.
     
 En halv dag spenderades på Harrods- deras mat, jul och leksaksavdelning e ju guldkorn. Åt en glass med ros och vitchokladsmak...skumt, mycket skumt.
Vi hann också mata ekorrar i St James park och deltog nästan i en demonstration mot kriget i Irak vid Westminister Abbey. Var på London Dungeon och blev hängda...snygg toadörr hade de oxå
    


Hann ju med att träffa Hanna, hon hann vara med en hel del. Kul!
Vi hann med en musikal "We will rock you" blev det denna gång.Lite av en besvikelse dock...så den ska jag inte se igen.
I paraplyets land blir man självklart blöt om fötterna i regnet och en eftermiddag blev det bio. Sista kvällen spenderades i ett stort spelhus...jag spöade Hanna i både dans och trumspel haha :) köra rally va oxå kul. Men det där med att skjuta överlät jag till Hanna och Berra.

         

Slutsats. London e lika grymt som vanligt. Jag vill bo där.
Nu är Reebee pank. Nu vill Reebee ha jobb. Imorrn ska Reebee på intervju.

Kommentarer
Postat av: Andy

Ja, det var ju inte JAG som gjorde din blogg till ett forum för inbördes beundran... =)
Måste besöka London någon gång - verkar ju skitkul! Vad var det för filminspelning ni såg? Ngn känd skådespelare? Snygg dans förresten - Hanna verkade inte ha en chans...
Lycka till på intervjun!
Kram Andy

2007-10-11 @ 21:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback