Snö och allmän inbjudan.

Häromdan när jag åkte till Kalmar snöade det hemma i Björkvik. 
Vi tog en ridtur med hästarna i det fallande vita...så himla mysigt :)
Jag vill till Åre NU!

Men får se till att hejda mig lite...för sen kommer jag vara fast däruppe till sista april. Måste försöka hinna träffa så många som möjligt innan nu...
Till och med jul kommer att firas däruppe, därmed kommer jultraditionen brytas...Nån som kanske känner för att bryta sin jultradition? Härmed skickar jag iaf ut en allmän inbjudan att fira jul med mig i Åre.
Kan garantera en vit jul :D

Jag måste säga att jag är otroligt smart ibland.
JA jag är ironisk.
Ibland gör man mindre genomtänkta grejor som man kanske egentligen inte borde ha gjort. 
Men va fan...bättre o garva än att ha ångest. Livet blir ju lättare ialla fall. O va ju rätt kul...men en sak är säker kommer sakna nån ett tag nu...

Dagens låt är solklar...Red hot chili peppers med Snow (hey oh)

Nu tjejkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback