sms

God morgon världen!
Idag kommer bli en underbar dag...
Om en halvtimme dyker mina små sötisar upp i stan och allt kommer nog nästan kännas som vanligt..fast annorlunda på samma gång.
Vi kommer sätta oss på kullen runt 11 och bara fika, dricka te och skvallra. Som så många gånger förr. Alla medvetna om att det kan vara den sista någonsin.

Har varit uppe en stund och "sovit vaken" som Lasse skulle säga.
Bara lyssnat på bra musik, sträckt på mig som en katt och funderat i min ensamhet.
Hur trött jag än är så kan jag verkligen inte sova länge på mornarna...och idag e jag trött.
Full aktivitet i mobilen har det varit inatt, som man brukar säga "en olycka kommer sällan ensam", kan säga att det stämmer bra på sms oxå.
Människor som skickat mms, folk som velat få löfte om hångel, folk som tyckt att jag är pryd, folk som skriver att de skulle göra vad som helst för mig, folk som beklagat sig för att de kommer vara så bakis idag.

Det finns så många
som förgyller både dag som natt för mig. Ett sms eller mms kan säga så mycket. Det visar att det finns människor som tänker på en... Ett litet sms kan göra en lousy day lite bättre. Tänk på det.

Nepps nu skulle man kanske ta och gå upp...om en stund.
Först morgonens låt. Lyssna
här

And I'd give up forever to touch you

'Cause I know that you feel me somehow

You're the closest to heaven that I'll ever be

And I don't wanna go home right now

Så var 4. 36 minuter spenderade. Undrar när det är tid att känna så igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback