Och en slank hon ner i diket..

Har seriöst varit på väg att drutta på arslet säkert 100 gånger sen jag kom hit.
Måste köpa ett par riktiga vinterkängor. Kollade på det idag men hade lite svårt för att bestämma mig för vilka jag ville köpa.
Antingen ett par vita för 1000 spänn, helt okej och de kommer stå emot massa snö.
Eller ett par lite snyggare i mocka för 1400...som det kändes som man gick på moln i.
Nackdelen e att de kan få fula vita ränder på sig...
Hum hum..

Såhär ser det iallafall ut där jag bor...

           
Stugan                     vardagsrummet             mitt lilla rum       skönaste sängen


   mysfaktor

Pratade med min blivande roomie idag. Han lät asnice. Kommer nog bli bra det.
Han kommer på söndag och kommer ha med lite grejor att pimpa stugan med :D
Sen var han en internetnörd så det där med internet i stugan kommer att lösa sig....

Köpte btw högtalare och subwoofer till datorn idag, så nu kan jag poppa i stugan. Ett Roffe och Boffemärke..men va fasen, man får ta det som bjuds :D


Kommentarer
Postat av: ma

strax under 7:e himlen verkar det som.........

2007-11-30 @ 07:42:58
Postat av: Gäf

Ååå de ser ju jättemysigt ut :) Puss puss

2007-11-30 @ 12:59:14
Postat av: Sabbe

det ser ju hur fint ut som helst ju! härligt med snö och röd stuga över jul!

2007-11-30 @ 14:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback