Mission impossible

Idag har jag klarat av mission impossible (kanske ska bli specialagent) - nämligen det omöjliga uppdraget att packa inför Åre.
Det var otroligt mycket, massa, massa saker jag ville ha med mig. Det är svårt att packa för ett halvår. Men genom att sitta på väskan, prioritera bort några partylinnen och min tjocka gosiga morgonrock gick det till slut.
Kommer sakna morronrockisen däruppe, men finns annat jag kommer sakna mer förståss....Gizza lilla svartvita hoppetossan, Ellen von Dellen, sköldis, familjen, hästarna och Berra.

Kommer såklart sakna er andra me...men er har jag lärt och vant mig vid att inte träffa så ofta...
Men men nu hoppas jag iallafall att alla som lovat att de ska hälsa på gör det...förbövelen!

Om ungefär en timme
det dags att lämna skogens lugna tillvaro.
Tåg till stockholm där Emma och systeryster möter upp för en kvällsfika. Vid midnatt går sen tåget upp mot vinterland.
Hoppas jag kan sova på tåget...för 95 spänn kan man inte kräva värsta komforten haha...så om nån har tråkigt inatt så kan vi alltid ha sms-krig :D
På tal om det så blidde det ingen ny mobil, de hade den inte i lager...får fixa det i åre istället.

Kvällens och nattens låt får bli Australia med The Shins, skönt gung i den som får leendet att sprida sig :)

Får se när jag uppdaterar bloggen nästa gång. Snart hoppas jag.
Until then...puss och snöboll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback