Många

Många blogguppdateringar blir det här i skogen.
Men nu finns det tid.
I Åre vet jag inte ens om jag kommer ha tillgång till internet...så ni får passa på att läsa nu ;)
Nu mår jag bra igen, lite sömn, dåliga serier och Berocca gör susen. Så imorrn ska jag nog ut o springa om jag känner mig riktigt kry :)
Har lagat indisk mat ikväll, spelat poker och kollat på Idol.
Andreas borde ha åkt ut. Däremot sjöng han en låt av ett fantastiskt band. U2. Många bra låtar har de gjort genom åren...det här är en av
favoriterna.

Fixat lite med mitt projekt har jag gjort ikväll också, ända sen i somras sen sist...men det är kul när man väl kommer igång.

Ne nu är det dags att sova. Jag vill ha närhet. Kan nån bara ge mig en kram? Då kan jag bli nöjd.

Härligt ostrukturerat inlägg ikväll. Precis som jag :)

Kommentarer
Postat av: Gais

Mein Got! Inget internet i Åre?! Men hur i hilvitte ska du då kunna blogga?! Lös det här!

2007-11-18 @ 11:52:55
Postat av: reebs

haha kommer du sakna o läsa min bajsblogg?

2007-11-18 @ 11:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback