Heldag i hålan

Tog en heldag i Katrineholm med Ann idag.
Promenixade runt Djulöallé och lunchade på Sultans, som förövrigt såg ut precis som vanligt.
Blev kvar där nästan hela dan och drack en himla massa, massa massa te. 
Det va så roligt o ses, kändes som igår. Man blir nästan mörkrädd när man inser att det gått fem år(!!!) sen studenten.
Blev en liten runda på stan, kollade på julklappar, köpte hårfärg och hittade en parfym som jag gillade Dreaming från Tommy Hilfiger...kanske blir det den nästa gång.
Sen tog vi en sväng och kollade på mobiler. Båda två gick först på utseendet...det nördiga innehållet kom i andra hand...haha typiskt tjejer? image122
På tom gågata i Kattne...båda har vi bytt ut gymnasiets blonda hår mot mörkt...

Till något helt annat! Trodde jag inbillade mig att jag fått myggbett häromdan.
Men icke!
Nyss såg jag den boven, flög alldeles framför näsan på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback