Aliens

Klockan är strax efter fyra på morgonen.
Helt plötsligt väcks jag av en smäll och ett helt upplyst rum.
"Fan nu har de kommit för att hämta mig" - utomjordingarna alltså.
Nej nej..det var tydligen bara någon som fick för sig att ploga utanför min stuga mitt i natten. Med fina hellysen haha.
Men klarvaken blev jag och kunde inte somna om.
Istället fick jag massor av braiga idéer till Nöjespatrullen som programmet så fint kommer att heta. Synd att jag inte kommer ihåg dem idag bara :p

Kul att ni kommenterar och hänger med i min blogg :) Mer kommentarer åt folket!
Och ni har ju så rätt, Annies song heter ju låten. Men när jag satt där mitt i natten så kom jag inte på vad den hette-så då fick den heta you fill up my senses. Gais...det visste jag inte, intressant. Hette hon Annie?

Var ute och gick i snön igårkväll, very nice. Mycket nöjd e jag.

En annan sak jag är otroligt nöjd över är att Winnerbäck bestämt sig för att åka ut på sommarturné :D

Nepp nu ska jag nog gå och spendera lite pengar...

püss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback