You bleed just to know you´re alive

Snark.
Sitter i skolan nu alldeles för tidigt en måndagsmorgon. Vi skulle egentligen vara ute och filma en fågelskådare vid det här laget. Men icke. För mycket regn.
Och jag längtar inte alls hem till sängen...*hmpf* gud va jag ljuger dåligt. Kroppen hade nog uppskattat att slippa gå upp innan sex när jag kunde få ha legat kvar till åtta istället.
Kanske att näsblodet i lördags försökte säga mig något. Har aldrigt blött näsblod tidigare...men ibland kan det vara bra att veta att man lever och inte går runt i någon slags dvala.
Men jag ÄR trött.
Trött för att jag sover för lite, trött för att jag aldrig hinner varva ner, trött på att rummet ser ut som ett bombnedslag men att aldrig hinna göra något åt det, trött på att grubbla, trött på att känna att jag aldrig räcker till.
Trött på att vara jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback