Vill du ha en snigel på ögat?

...det vill inte jag.
 Men jag åt sniglar för första gången igår. Det var gott...om man inte tittade på hur de såg ut.
Helmysigt ute på Getnö gård, men jag fick inget på kroken, men det var nog bra...finns många fula fiskar på land ändå.
Familen Olsson som driver stället var jättetrevliga och bjöd på tacos på kvällen...man kände sig verkligen som en del av familjen. Nice.

På väg i bilen hem spelades en gammal blandskiva. Två låttexter satte sig i huvudet.

You´re my mate and I will stand by you
And in the face of things that could hurt you
You´re my mate and I will stand by you

Right said Fred. Har alltid ansett att denna låt passat på mina närmsta vänner. Things change, people change.

I get knocked down, but I get up again.
You're never gonna keep me down.

Chumba Whumba. Spelar ingen roll hur hårt jag faller. Jag tar mig alltid upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback