Världens bästa...

Sitter i sängen i Björkvik och skriver. Päronen har fixat trådlöst bredband härute...flashigt! Går fasen fortare än min sladd genom fönstret hemma i Kalmar.

Är kalastrött nu. Lång dag.
Tävling idag, gick upp vid fem och åkte runt sex.
En åtta i värmland skulle avklaras
OCH det gick ju galant :)
En 4:e placering för mig och Lapszus och en 5:e för mamma och Granit.
Bättre hästar än de kan man inte hitta i hela världen tror jag, så himla positiva och glada hela vägen.
Kul att familjen Berndes gång på gång visar att de e hejare på att plocka fram och träna bra tävlingshästar.
Att aldrig få en utesluten häst är ju det bästa betyget.

Däremot fick jag så ont i benhinorna så jag trodde att jag skulle dö någonstans på vägen. Men men har man en bra häst kan man ju inte bryta en tävling bara  för att ryttaren har ont. Bara att bita ihop. Tror att det var de nyinköpta chapsen som jävlades....
Nu har jag fina blåmärken på benhinnorna...får se om det blir ngn klänning på examen på fredag.

Nu ska jag äntligen sova, kommer ta tre sekunder innan jag slocknar.

Sänder en liten tanke till de som kom ner till Kalmar idag efter en låååång praktik, Hoppas ni har skitkul och rockar skiten ur kåren såhär sista kårkvällen någonsin.

püss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback