Syjunta.

Folk har för lite att göra.
Eller så har de så tråkiga liv att de måste prata om andras. Jaja om det gör deras dag lite lättare så får de väl snacka då. Tycker mest att det är smått roande att höra vad de hittar på och fantiserar ihop.

Har just sett "Music and lyrics" en riktig "feelgood"-film  som lockade till många skratt. Ett härligt förutsägbart lyckligt slut och bra musik. Precis en sån film som man behöver en seg "söndag".

Köpte btw en ny tävlingshjälm i helgen. I färgerna vitt, gult och naturligtvis blått (syns på bilderna nedan).  Alldeles för dyr men sen fick jag ju lite prispengar så då blev inte hålet i plånboken lika stort. Nästa investering blir ett par nya chaps, de gamla håller på att ramla sönder. Och sen ska jag spana efter lite andra tävlingskläder....oxå i blått förståss efter som det är vår tävlingsfärg.

För er som inte sett  "Music and lyrics" kommer här två länkar:

http://www.youtube.com/watch?v=3qAM2zRE3GI&mode=related&search

http://www.youtube.com/watch?v=S0A7dtdc-nU&mode=related&search




Kommentarer
Postat av: Gais

Oj! har inte varit inne här på ett tag.....jag har haft för mycket att göra....hää hää!

2007-05-03 @ 17:49:16
Postat av: tubbe

va vad det du skulle t helgen? nästa helg menar jag


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback